neděle 13. prosince 2015

Linda doporučuje: Snídaně




První článek je tu a já začnu pěkně od začátku. Tedy, začátku dne. A jak nejlépe začít den? Pořádnou snídaní! Přináším vám pár tipů na snídaničky, které potěší nejen oko, ale i žaludek.

1) Můj šálek kávy- Interiér, jídlo i obsluha super. A mají tu jídla i pro bezlepkáče! 








2) Café Louvre- Místo se skvělou atmosférou a vynikajícíma lívanečkama. Pokud jste lovci autogramů (Dělá to ještě někdo?) určitě zde natrefíte na nějakou herečku nebo herce. :)




Marthy's Kitchen- Tohle je za mě naprostá pecka. Miluju malý kavárničky ve stylu Provance. Najdete tu asi nejobsáhlejší snídaňové menu. Já se sem vracím na latté s mandlovým mlékem a snídani volím pokaždé jinou. Určitě se stavte, ale doporučuju si udělat rezervačku!



Zahraniční tip: The Bowl-  Posledním bonusem je The Bowl. Je to restaurace, kterou naleznete v Berlíně a mimo super nabídku veganský pokrmů, tu nabízejí i super snídaně. Tolik barev jsem snad ještě nikdy v jedný misce neviděla, takže jestli se do Berlína zrovna chystáte, tak se tam stavte. :)


        


4 komentáře:

  1. Děkuju, vážím si tvého komentáře, Šárko! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mohlo by se ti líbit Cafe Modi na Karláku, tam snídám skoro denně :'D jinak Můj šálek kávy taky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám a zbožňuju! Jídlo jsem teda neprubla, ale kafe tam maj super dobrý a obsluha taky :)

      Vymazat